Saldi partnerystė tęsiasi – saldainių fabrikas „Rūta“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (LIDL–MKL) jau trečius metus iš eilės pratęsė bendradarbiavimą. Abi pusės džiaugiasi galėdamos prisidėti prie vaikų ir jaunimo sportinio ugdymo, kuriame saldumynai susitinka su pergalėmis aikštelėje.
„Didžiausią vertę kuria ilgalaikės partnerystės. Jau trečius metus trunkantis bendradarbiavimas su saldainių fabriku „Rūta“ yra puikus įrodymas, kad Lietuvos moksleivių krepšinio lyga gali būti patikimas partneris” – pozityviai kalbėjo MKL prezidentas Remigijus Lapinskas.
Pratęstas bendradarbiavimas reiškia, kad „Rūtos“ produkcija ir toliau lydės krepšinio turnyrus visoje šalyje – saldžios dovanos varžybų nugalėtojams ir lygos geriausiems atletams. Gardūs, natūralūs ir aukštos kokybės saldumynai ne tik džiugins sportininkus, bet ir taps lygos simboliu – skoniu, kurį atsimena visi.
„Tikime, kad saldi pergalė gimsta ne tik aikštelėje, bet ir širdyje – per pastangas, ryžtą ir tikėjimą savimi. Mums svarbu prisidėti prie jaunimo augimo, skatinti jų fizinį aktyvumą ir komandinį darbą. Džiaugiamės galėdami būti šalia ten, kur auga būsimosios sporto žvaigždės, o mūsų saldumynai tampa mažais džiaugsmo akcentais didelių pergalių kelyje.“ – teigė UAB „Rūta“ direktorė Rūta Gilaitienė.
2025/26 metų sezonas žada būti, kaip niekad aktyvus – LIDL–MKL apjungs 27 čempionatus, kuriuose varžysis apie 500 komandų iš kone 50 sporto mokyklų ar sporto centrų. Iki sekančios vasaros planuojama sužaisti daugiau kaip 4 000 rungtynių, o jose savo meistriškumą demonstruos per 7 000 moksleivių visoje Lietuvoje.
„Rūtos“ ir LIDL–MKL bendradarbiavimas – tai investicija į Lietuvos sporto ateitį. Toks susivienijimas rodo, kad verslas gali būti reikšminga sporto bendruomenės dalimi, prisidėdamas prie sveikesnės, aktyvesnės ir vieningesnės visuomenės kūrimo.
Paskelbta: 2025‑08‑05.